کشتی آزاد قهرمانی کشور؛

مدال علی سوادکوهی‌ پس گرفته شد

تهران(پانا) - مدال سوادکوهی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ‌که بعد از شکست در دیدار پایانی وزن ۸۶ کیلوگرم‌ در مراسم اهدای مدال شرکت نکرد و سالن مسابقات را به دلیل اعتراض ترک کرد، پس گرفته شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدال علی سوادکوهی‌ پس گرفته شد

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت ده هزار و چهارصد شهید والامقام استان مازندران و یادواره برادران شهید عبوری روز‌های ۲۲ تا ۲۴ آذر‌ در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، استان مازندران با ۱۴۱ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و استان‌های تهران و همدان به ترتیب با ۹۲ و ۸۴ امتیاز عناوین دوم و سوم را از‌آن خود کردند. اما نکته جالب توجه این مسابقات حضور علی سوادکوهی در وزن ۸۶ کیلوگرم بود؛ که بعد از شکست در دیدار پایانی وزن ۸۶ کیلوگرم گفته می‌شود به دلیل اینکه در مراسم اهدای مدال شرکت نکرد و سالن مسابقات را به دلیل اعتراض ترک کرده است مدال این کشتی‌گیر پس گرفته شده و از جدول توزیع مدال‌ها کنار گذاشته شده است. به این ترتیب پس از وفایی‌پور از همدان که به عنوان قهرمانی رسید، هادی شربیانی از کردستان به جای علی سوادکوهی به عنوان نایب قهرمان این وزن اعلام شد و سوادکوهی از جدول توزیع مدال‌ها حذف شد.

علی سوادکوهی تنها کشتی‌گیر ایرانی است که توانسته جردن باروز آمریکایی که ۱۴ بار کشتی‌گیران ایرانی را مغلوب کرده بود را شکست دهد.

رده بندی انفرادی وزن ۸۶ کیلوگرم بعد از حذف سوادکوهی از جدول توزیع مدال‌ها:

۸۶ کیلوگرم: ۱- هادیی وفایی پور (همدان) ۲- هادی شرفبیانی (سهمیه کردستان)، ۳- عزت اله اکبری (سهمیه مازندران) و ابوالفضل رحمانی (سیستان و بلوچستان) ۵- حمیدرضا زرین پیکر (تهران) ۶- محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) ۷- محمدصادق سلطانی نژاد (کرمان) ۸- سجاد غلامی (البرز) ۹- مهدی اکبرزاده (ایلام) ۱۰- امیرحسین علیزاده (اروند)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار