امام جمعه شیروان:

همه باید قدردان شهدا باشیم

شیروان (پانا) - حجت الاسلام حسین تکمیلی امروز در خطبه نماز جمعه شیروان با تسلیت ایام فاطمیه و ورود شهدای گمنام به استان افزود، شهدا مهمانان عزیز ما هستند و باید قدرشناسی خودمان را نسبت به آنان را اعلام کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
همه باید قدردان شهدا باشیم

حسین تکمیلی گفت: مردم شهرهای شیروان وخانلق در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا میهمان استقبال وداع تشییع و تدفین دو شهید گمنام هستند و باید با حضور پرشکوه خود در این مراسمات شرکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: قطعنامه سازمان ملل هم بیانگر این بود که دنیا از آمریکا و اسرائیل و استکبار بیزار است و هم قراردادهای بین المللی دیگر بی اعتبار شده است.
خطیب جمعه شیروان یاد و خاطره شهید مفتح استاد حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: شهید مفتح وحدت حوزه و دانشگاه را بزرگترین علل موفقیت انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت تعهد و تخصص در این دو نهاد علمی و فرهنگی موجب شکوفای کشور شده است.

تکمیلی جوانان را به مطالعه کتب و آثار شهید مفتح فراخواند. امام جمعه شیروان خبر راه اندازی کارخانه کتان و ریسندگی این شهرستان را در آینده نزدیک امیدوار کننده دانست و افزود: اقداماتی که موجب رونق اقتصادی اشتغال می‌شود باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد تا در آینده شیروان مرکز کار و امیدواری باشد.
خبرنگار نرگس اشرفی زیارت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار