معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

افتخارآفرینی دانش‌آموز ‌پژوهش‌سرای کاوش کهریزک در دومین آزمون لیگ زیست فناوری

کهریزک (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از افتخارآفرینی دانش‌آموز الهه‌سادات خرسندی عضو پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کاوش کهریزک، در مرحله دوم لیگ ملی زیست فناوری دانش‌آموزی در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز ‌پژوهش‌سرای کاوش کهریزک در دومین آزمون لیگ زیست فناوری

مرتضی تاجیک معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از همراهی و پیگیری سعیده سیفی مدیر پژوهش‌سرا و مدیر مدرسه شهدای دانشگاه شریف در تشریح این خبر بیان کرد: لیگ‌های علمی در حوزه‌های علمی متفاوت زمینه مناسبی را جهت حضور و رقابت سالم دانش‌آموزی در کشور فراهم می‌نمایند.

تاجیک ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده در پژوهش سراهای دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی پس از آموزش در کارگاه‌های علمی و پژوهشی در پژوهش‌سراها، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و معلومات علمی و پژوهش‌های علمی خود را در معرض نمایش بگذارند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان‌های تهران در ادامه افزود: فعالیت دانش‌آموزان در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی به عنوان دیگر محیط‌های یادگیری در کنار مدرسه زمینه‌ساز تحول عمیق علمی در سطوح دانش، نگرش و مهارت دانش‌آموزان می‌گردد و بستر کیفیت بخشی به فرآیند آموزش دروس و آماده‌سازی نسل نوجوان برای ورود به میدان رقابت‌های علمی و پژوهشی با هدف تحقق ساحت علمی و فناورانه سند تحول را به ارمغان می‌آورد.

او فعالیت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کاوش در زمینه‌های علمی را گامی بلند در اعتلای فرهنگ پژوهش دانست و خاطر نشان کرد: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کاوش با فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی توانسته است در حوزه‌های علمی زیست فناوری، ارائه طرح در نمایشگاه بین‌المللی نانو فناوری، و چاپ مقالات دانش‌آموزی در مجلات معتبر علمی داخلی و بین‌المللی گام‌های بلندی را در جهت اعتلای فرهنگ پژوهش با هدف رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار