‌قدردانی‌ فرماندار طبس‌ از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام

بیرجند (پانا) -‌ معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس‌ با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان طبس در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
‌قدردانی‌ فرماندار طبس‌ از حضور باشکوه مردم  در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام

متن پیام مهندس علی اکبر رحیمی به شرح زیر است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا که آرام گیرد، یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام‌خامنه ای‌(مدظله‌العالی)

بی شک استقبال باشکوه مردم فهیم، بصیر و شهیدپرور شهرستان طبس در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام نشان از قلب پاک، ضمیر بیدار و با بصیرت این مردم همیشه سربلند و دل‌دادگی آنان به شهدای والامقام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

مردم شریف شهرها و روستاهای شهرستان با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدای گمنام به زیبایی نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت در وجود آن‌ها همچنان زنده و پایدار بوده و همواره مانا خواهد ماند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از همراهی ارزشمند و حضور حماسی آحاد مردم شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جامعه ایثارگران، روحانیت معظم، سبزپوشان و سروقامتان بسیج، سپاه و مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، مجموعه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانشگاهیان فرهیخته، اصحاب رسانه، اقشار و صنوف مختلف، فعالان عرصه فضای مجازی و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان خوش‌نام صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

باشد که در راه شهیدان، استوار گام برداریم و در خدمت به مردم گرانقدر، سیره شهدا را سرلوحه کار قرار دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار