رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی:

تشکل‌های دانش‌آموزی ‌در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند

جلسه توجیهی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی مربیان پیشتاز سراب برگزار شد

سراب (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی با اشاره به نقش مربیان پیشتاز در تبیین اهداف سازمان برای دانش‌آموزان و اولیا، گفت‌ تشکل‌های دانش‌آموزی با اهداف مشخص در جهت اعتلای سیستم تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند.‌

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی ‌در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند

معصومه مختاری در جلسه توجیهی فعالیت‌های سازمان دانش آموزی منطقه سراب گفت: بدون تردید کارآمدی تشکل‌های دانش‌آموزی در امور تربیتی بر کسی پوشیده نیست و تبیین اهداف هر کدام برعهده مربیان متخصص در هر حوزه است.

رییس سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه تربیت سیاسی دانش‌آموزان بر عهده سازمان دانش‌آموزی است، خاطرنشان کرد: در کنار تربیت اجتماعی دانش‌آموزان که مهم‌ترین هدف اصلی سازمان است، مربیان با روش‌های به‌روز تربیتی نسبت به تربیت اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان همت گمارند.

وی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین فرصت برای فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است، افزود: سازمان دانش‌آموزی در کنار سایر تشکل‌های دانش‌آموزی در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت گام بر‌می‌دارد و هم‌افزایی و همکاری سرلوحه برنامه‌های سازمان است.

مختاری گفت: نوع برنامه‌های پیش‌بینی شده به نحوی باشد که دانش‌آموزان با علاقه، توانایی و استعداد خویش آن را انتخاب کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش سراب نیز در این جلسه گفت: فراهم کردن زمینه برای تلاش و مشارکت دانش‌آموزان در روند فعالیت­‌های گروهی یکی از اصولی است که در منطقه ما برنامه‌ریزی شده است و فعالیت‌های پیشتازان این اصل را در اهداف خود به خوبی پیاده می‌کند.

رضا اسدی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف تشکیلات در تمامی فعالیت‌­ها و برنامه­‌ها 3 شعار اساسی «همفکری، همدلی و همکاری» مورد توجه است.

دانش‌آموز خبرنگار: غلامرضا ریاحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار