فرمانداری نهبندان:

همه باید برای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنند

‌بیرجند (پانا) - ‌فرماندار‌ نهبندان‌ تاکید کرد که همه باید برای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همه باید برای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنند

ابوالفضل ایروانی در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی دبیرستان نمونه دولتی محمد‌علی جوادی شهر نهبندان با اشاره به برخی از موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: جریان یا حرکتی که از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبعیت کند، در جهت اعتلای این کشور تلاش کرده است و ما باید این روحیه را در جامعه تقویت و تبیین کنیم.

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: برگزار کننده و نظارت کننده انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خود مردم هستند و بایستی با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم‌سالار و مرم‌پایه است و باید در اجرای امورات مشارکت کنند، افزود: مردم از ابتدای انقلاب نمایندگان خود را انتخاب کردند و مهم این نیست که چه کسی رای آورده است مهم این است که مردم با همه سلیقه‌های مختلف رای دادند که این نشان از قدرت حکمرانی ایران است.

وی افزود: تشکل‌های دانش آموزی با ایفای نقش دقیق و درست خود و با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوب حوزه دانش آموزی، سعی کنند نقشی مفید و موثر در توسعه شهرستان ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار