معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت کلات:

افزایش مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان از اهداف اجرای طرح مدام است

کلات(پانا)- معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات‌ تقویت روحیه همکاری و بالا رفتن سطح درک دانش‌آموزان از شرایط موجود مدرسه را از اهداف طرح مدام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان از اهداف اجرای طرح مدام است

جواد امیریان معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات با همراهی مهدی حضرتی کارشناس آموزش متوسطه اول‌، مهدی جنگی کارشناس آموزش متوسطه دوم و عقیل ارجمند کارشناس آموزش ابتدایی در بازدیدهای جداگانه از محل و روند اجرای طرح مدام آموزشگاه‌های شبانه‌روزی کوثر و شهید سپاهی روستای چرم بازدید کردند.

جواد امیریان معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در خصوص اجرای این طرح گفت: به طور کلی اجرای طرح مدام در راستای بالا بردن سطح درک دانش آموزان از شرایط کادر مدرسه، تقویت روحیه همکاری، بررسی میزان علاقه‌مندی به شغل‌های آموزشی و افزایش مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در اجرای این طرح دانش‌آموزان نقش تمامی پرسنل مدرسه را عهده‌دار می‌شوند که از جمله این وظایف تدریس در کلاس‌ها به جای معلمان است. دیگر وظایف دانش آموزان انجام امور مدیریتی و نظارتی مانند مدیر و معاونان مدرسه است.

در ادامه مهدی حضرتی کارشناس آموزش متوسطه اول دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اظهار کرد: یکی‌دیگر از اهداف اجرای طرح مدام در مدرسه این است که دانش آموزان از نزدیک مسائل و موضوعات موجود در مدرسه را لمس کنند و با آن‌ها آشنا شوند. احساس مسئولیت‌پذیری در آن‌ها شکل گرفته و برای حل مشکلات با یکدیگر هم فکری کنند.

وی بیان کرد: اجرا طرح مدام باعث تقویت روحیه کار گروهی و همکاری در دانش‌آموزان شده و اعتماد به نفس آن‌ها بخاطر پذیرفتن نقش‌های مهم بالا برود.

‌از آموزشگاه ابتدایی شهید‌صیامی روستای چرم‌کهن نیز بازدید به عمل آمده و ضمن عرض خداقوت به همکاران، مسائل و موضوعات آموزشی، پرورشی و دیگر موارد مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار