مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب رتبه اول کارشناسی قرآن توسط ملارد در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های تهران

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در هفته قرآن، عترت و نماز، از کسب رتبه اول توسط کارشناسی قرآن، عترت و نماز شهرستان ملارد، در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کارشناسی قرآن توسط ملارد در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های تهران

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در هفته قرآن، عترت و نماز، از حمید رستمی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز به همراه شورای معاونین از تلاش‌های صادقانه ایشان تجلیل کرد و گفت: بدون شک کسب این رتبه حاصل تلاش بی‌وقفه و دلسوزی‌های این کارشناسی، در زمینه‌های قرآن، عترت و نماز در مدارس و منطقه است.

وی، تربیت تمام ساحتی را مبنای کار و نقطه روشن آموزش و پرورش و مدارس عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی فرصت خوبی است که می‌تواند هدف اصلی آموزه‌های قرآنی که همانا اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت است، را در دانش‌آموزان نهادینه کند و باعث ارتقا و غنی‌تر شدن حس هویت اسلامی ایرانی، در آن‌ها شود.

تیموری‌راد، در ادامه افزود: بسیاری از توفیقات زندگی امروز، به برکات قرآن است. تلاوت قرآن در مقابل سایر دانش‌آموزان، این امکان را مهیا می‌کند که دانش‌آموزان به شناخت بهتری از خود برسند. بهتر است همکاران در مدارس فرصت را به گونه‌ای مهیا کنند که تمام دانش‌آموزان از این فرصت بهره‌مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تبریک به کارشناسی قرآن، عترت و نماز، که در مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران رتبه اول را کسب کردند، توصیه کرد: در این ایام که هجمه‌های فرهنگی بسیار زیاد است، آموزش و پرورش و تمامی مربیان و همکاران، باید در مدارس بیشتر از گذشته بر روی انس با قرآن، تدبر با قرآن و عمل به قرآن را با دانش‌آموزان کار کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار