دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت:

تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است

تهران(پانا)- دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت تاکید کرد: باید این نکته را تاکید کنیم که حتماً دارندگان سهام عدالت خبرهای رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند.

سهامداران هیچ‌گونه وجهی به هیچ مرجعی نپردازند

وی افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

وضعیت مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خاطرنشان کرد: مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت فعلاً به صورت آزمایشی در دو استان زنجان و خراسان شمالی برگزار می‌شود و سایر استان‌ها نیز از سال آینده مجامع خود را آغاز می‌کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار