مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب رتبه سوم استانی تیم هندبال دختران دانش‌آموز ملارد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از کسب رتبه سوم مسابقات استانی هندبال دانش‌آموزان دختر شهرستان ملارد، در مقطع متوسطه دوم، که به میزبانی ملارد در سالن فرهنگی ورزشی شهید ثمری برگزار شد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم استانی تیم هندبال دختران دانش‌آموز ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: آموزش و پرورش با ایمان به نقش بی‌بدیل آینده‌سازان این مرز و بوم و با ابتنا بر سند تحول بنیادین در پیشرفت همه جانبه دانش‌آموزان تلاش می‌کند چرا که معتقدم پایه و اساس همه ورزش‌ها در آموزش و پرورش نهفته است و همه قهرمانان ورزشی روزی در دل همین مدارس‌ شناسایی و ارتقا داده شدند.

وی در ادامه این خبر افزود: در مسابقات استانی هندبال ویژه دختران متوسطه دوم، هفت تیم از مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران، حضور داشتند. مناطق شرکت کننده در این دوره از مسابقات، اسلامشهر، ری دو، ملارد، شهریار، قرچک، بهارستان و پاکدشت بودند که به مصاف هم رفتند.

تیموری‌راد، ضمن تبریک به تیم هندبال دختران این شهرستان، عنوان کرد: ماهرخ حقدان، پونه روستایی، ستایش پاشایی، هانیه نجف‌خوانی، پرنیا اسماعیلی، سارینا حسین‌آبادی، معصومه شهابی، هانیه مؤمنی، الهام چراغی، معصومه قدیمی، درسا موافق، حنانه ذوالفقاری، ۱۲ بازیکن تیم هندبال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم ملارد که رتبه سوم را از آن خود نمودند. شش نفر از بازیکنان از دبیرستان راز، دونفر از دبیرستان شاهد و بقیه از مدارس همت، حنان، طوبی و فرزانگان، برای این شهرستان افتخار آفریدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، تصریح کرد: از خانم‌ها زیور پناهی مربی تیم، خدیجه حیدریان کمک مربی، الهام مبارکی سرپرست، و مبینا خنجر، مسئول انجمن هندبال منطقه و داور استان در این مسابقه، و همه کسانی که در به ثمر نشستن این رتبه نقش‌ داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مقام مسئول در پایان خطاب به دانش‌آموزان توصیه کرد: جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پرتلاش، پرنشاط و زنده خواهد بود و امروز جامعه، به این طراوت و نشاط نیازمند است. حضور پرشور و بانشاط دانش‌آموزان، در مسابقات ورزشی، موجب افتخار و شایسته تقدیر و تشکر است.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار