مدیر آموزش و پرورش منطقه خرمدره:

کنکوری‌ها آرامش خود را حفظ کنند تا با برنامه‌ریزی درست نتایج خوب به‌دست آورند

خرمدره (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه خرمدره از دانش‌آموزان خواست تا با حفظ آرامش و با برنامه‌ریزی درست برای مطالعه تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کنکوری‌ها آرامش خود را حفظ کنند تا با برنامه‌ریزی درست نتایج خوب به‌دست آورند

ابوالفضل یوسفعلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در مراسم تجلیل از رتبه برتر های دبیرستان فرزانگان منطقه خرمدره گفت: دانش‌آموزان آرامش خود را حفظ کنند و با برنامه ریزی درست برای مطالعه نتیجه خوبی بگیرند.

وی در ادامه خطاب به پدرو مادرها افزود: در منزل آرامش برای دانش آموزان مهیا شود تا بدون استرس بتوانند کارنامه خوبی داشته باشند و نتیجه مد نظر را به دست آورند تا شاهد موفقیت بیشتر نسبت به سال تحصیلی گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه موفقیت دانش آموزان به عوامل متعدد بستگی دارد، افزود: یکی از این عوامل داشتن برنامه مناسب است و دانش آموزان باید بصورت برنامه محور به جلو حرکت کنند.

یوسفعلی ادامه داد: دیگر زمینه رسیدن به موفقیت داشتن دبیران خوب است، دبیرانی که در دبیرستان‌های ما هستند هم کار معلمی را انجام می دهند و هم کار پدری همراه با دلسوزی که انتظار داریم همکاران در برنامه تدریس هایشان این موضوع را مد نظر قرار دهند که دانش‌آموز در کنار هدایت درسی به هدایت انگیزشی و رفتاری هم نیاز دارد.

در ادامه هستی بابایی بعنوان یکی از دانش آموزان موفق در کنکور به بیان تجربه خود از کنکور پرداخت و گفت: اگر بخواهم از احساسات بعد از قبولی بگویم این است که این حس برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. خوشحال باشد و یا ممکن است فکر کند اگر تلاش بیشتری می‌کرد اتفاق بهتری می‌افتاد. در کل نتیجه زحمات خود را به ویژه در لبخند رضایت پدر، مادر و معلمان می توان دید.

مدیر آموزشگاه فرزانگان شهرستان خرم‌دره نیز این موفقیت بزرگ دانش‌آموزان این مدرسه را ستودنی عنوان کرد و گفت: به خاطر اتفاق مورد نظر و کسب این موفقیت توسط دانش آموزان سال گذشته بسیار خوشحال و خرسند هستیم

وی موفقیت دانش آموزان را مرهون تلاش و برنامه ریزی درست دانش آموزان دانست و عنوان کرد: همراهی اولیا و دبیران آموزشگاه در کسب این نتایج درخشان بسیار موثر بوده و امیدواریم که سال‌های بعد هم این موفقیت تکرار شود.

خبرنگار دانش آموز: سلوانا و محمدحسین‌داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار