استعفای درودگر از مدیرعاملی نساجی‌

تهران (پانا) - مدیر عامل باشگاه نساجی بعد از شکست تیم فوتبال این باشگاه برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استعفای درودگر از مدیرعاملی نساجی‌

‌صادق درودگر پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران برابر الهلال عربستان و حذف از این تیم از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد.

در بخشی از متن استعفای مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران آمده است:

«امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ‌ قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته‌ایم، با کمال احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواست‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچگاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقمندان گرامی تاثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار