ابراز هم‌دردی دانش‌آموزان ایرانی ‌با مردم مظلوم فلسطین‌

تهران (پانا) - دانش آموزان هنرستان حافظه منطقه 4 تهران با شعار ‌«‌یا حسین دیروز یا مهدی امروز است‌» با مردم مظلوم غزه و فلسطین ابراز هم‌دردی کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ابراز هم‌دردی دانش‌آموزان ایرانی ‌با مردم مظلوم فلسطین‌

متن پیام دانش آموزان زینب حسین زاده و شقایق مولوی به شرح زیر است:

«کودکان شیرخواره، هدف گلوله هایشان است و چه می‌گذرد در دل مادرانی که هربار شاهد جسم بی جان که نه، تن پاره پاره فرزندانشان هستند.

گاه دختران جوانند که پر پر می‌شوند و آه از کمر خم شده ی پدران، تصویر سوزناکی را رقم می‌زند. این مردم، خندیدن با صدای سوت موشک را به فرزندان خود آموخته‌اند و لالایی هایشان، لالایی شهادت است.خون و کفن و خاک و موشک و شهادت، هفتاد سال است که با مردم فلسطین عجین شده است.

چه مسیحی باشی و اهل غرب، چه سنی باشی و اهل آسیا و چه شیعه علوی باشی و اهل ایران، حال نوبت آن رسیده همگی در یک خیمه متحد شویم. قبل از آنکه دیر شود، باید ناله مظلوم را لبیک بگوییم و هم پیمان برای فریاد آزاد و آزادگی شویم. باید دست در دست هم دهیم و مقابل ظلم ظالم بایستیم.

ای مردم؛ ای انسان های آزاده در سراسر جهان؛ حال زمان یاری مظلوم رسیده است. یا حسین دیروز، یا مهدی امروز است؛ بیایید در خیمه مهدی پیمان برادری ببندیم و همگی با هم، به جنگ با ظالم کودک کش برویم. برای حمایت از مظلوم، مسلمان بودن ملاک نیست؛ باید انسانیت را آموخت.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار