مدیرکل آموزش و پرورش قم:

کاشت درخت و حضور در طبیعت موجب شور و نشاط در کودکان و نوجوانان می‌شود

‌قم (پانا) -‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت کاشت درخت و حضور در طبیعت باعث ایجاد شور و نشاط و آرامش در بین کودکان و نوجوانان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کاشت درخت و حضور در طبیعت موجب شور و نشاط در کودکان و نوجوانان می‌شود

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه کاشت نهال در منطقه نواران قم، درختان را از جمله مهم ترین اجزای طبیعت و محیط زیست توصیف و اظهار کرد: اگرچه بشر امروز به منابع طبیعی خود آسیب می زند اما باید بدانیم که درختان در واقع کارخانه تولید اکسیژن هستند و ما برای زندگی و تنفس به درختان نیاز داریم.

وی بر ضرورت مشارکت دانش آموزان و معلمان در کاشت نهال تأکید کرد و گفت: معلمان عزیز، دانش آموزان خود را به درختکاری تشویق کنند، زیرا کاشت درخت و حضور در طبیعت باعث ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان می شود و آرامش را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می آورد.

محسن اروجی مدیرکل مدیرت بحران استان قم نیز خواستار فرهنگ سازی درخصوص صیانت و حفاظت از منابع طبیعی در کشور شد و آموزش و پرورش را بهترین محل برای این فرهنگ سازی دانست.

این اقدام در راستای طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور که سهم استان قم در طول هشت سال، کاشت دو میلیون اصله می باشد، صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار