معاون آموزش ابتدایی ناحیه‌یک شهرری:

بازدید همتا تعاملی موثر همراه با تبادل تجربیات است

شهرری یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری، بازدیدهای همتا را تعاملی موثر دانست و گفت بازدید همتا تعاملی موثر همراه با تبادل تجربیات، تسهیل و تسریع در روند حل مشکلات و چالش‌ها خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید همتا تعاملی موثر همراه با تبادل تجربیات است

محمد صفری، معاون آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در حاشیه بازدیدهای طرح همتا از مدارس ابتدایی ناحیه یک شهرری اظهار کرد: این بازدیدها با هدف تبادل تجربیات و اطلاعات شغلی مدیریتی، رفع نواقص و کمبودها، تبادل اطلاعات مدیریتی، چگونگی و نحوه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های استانی، وزارتی و منطقه‌ای صورت می‌پذیرد.

صفری ادامه داد: استفاده از ایده‌های جدید و نو، کسب اطلاعات و تجربه مدیران جدید‌الانتصاب از روند آموزشی و پرورشی مدارس را می‌توان از دیگر اهداف این طرح‌ها دانست.

این مقام مسئول افزود: طرح همتا فقط محدود به بازدیدها نیست و در پایان هر بازدید، نشست تخصصی پرسش‌وپاسخ موثر در جهت رفع ابهامات، سوالات و گفت‌و گوی صمیمانه با مدیریت و کادر آموزشی و پرورشی مدارس صورت می‌گیرد.

وی اذعان کرد: اجرای طرح همتا یکی از برنامه‌های محوری برای رسیدن به حد مطلوب و رضایت‎بخش آموزشی در سطح مدارس است که در حال اجراست و این طرح علاوه بر تقویت خلاقیت، باعث افزایش همکاری بین مدارس مختلف و تقویت صمیمیت بین همکارها می‌ شود.

محمد صفری در پایان خاطرنشان کرد: هر چه تعامل بین مناطق نزدیک بیشتر و تبادل تجربیات ارزنده همکاران چه در سطح اداری و چه در سطح مدرسه‌ گسترده‌تر باشد، مطمئنا برطرف کردن چالش‌ها و مشکلات و مسائل مربوطه آسان‌تر خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه ولیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار