مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بیان کرد:

هم‌افزایی و تبادل افکار از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه حوزه علمیه و آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هم‌افزایی و تبادل افکار از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی و تبادل افکار از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه حوزه علمیه و آموزش و پرورش

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش این استان با اشاره به تفاهم نامه همکاری مابین دو نهاد گفت: برگزاری طرح امین در مدارس با رویکرد استفاده از ظرفیت روحانیون خلاق برای توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی در بین دانش آموازن یکی از مهم ترین ثمرات این تفاهم نامه بود.

وی افزود: برگزاری جلسه متمرکز با روحانیون طرح امین و نشست با امامان جمعه نواحی و مناطق استان با دعوت از منتخبین شورای تربیتی برای شرکت در جلسات با هدف هم افزایی و تبادل افکار و اندیشه ها از جمله مهم ترین اهداف این تفاهم نامه است.

حجت‌الاسلام ناصر نصیری ،مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز به حمایت قوی حوزه علمیه از فعالیت مربیان طرح امین پرداخته و حضور مربیان طرح امین را یک فرصت برای پاسخگویی به نیازهای نسل جوان دانست.

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با اشاره به ایجاد فرصت تعامل و همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش، فعالیت این کمیته در راستای تحقق اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین را مورد تاکید قرار داد.

وحید سید هاشمی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش استان هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات مربیان طرح امین، به بررسی مزایای این طرح پرداخته و نکاتی را جهت تقویت وضعیت موجود از جمله ایجاد پیوند بین اولیاء و دانش آموزان، پاسخگویی و رفع شبهات و پرسش های دانش آموزان و... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار