درخشش سردار ایرانی ارتش رُم؛ آزمون در کانون توجه آقای خاص

رافت: مورینیو، اعتقاد خاصی به سردار آزمون دارد/ آزمون در سری آ ایتالیا و لیگ اروپا ‌تأثیرگذار بازی کرده است

تهران (پانا) - سردار آزمون در این دیدار مهم، موفق به گلزنی نشد، ولی نمایش تأثیرگذاری در این پیروزی رُمی‌ها داشت. آزمون در جریان این بازی در صحنه‌ای، نقش آتش‌نشان را ایفا کرد و یک وسیله آتش‌زا را از زمین بازی خارج کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش سردار ایرانی ارتش رُم؛ آزمون در کانون توجه آقای خاص

تیم فوتبال رُم در شب جشنواره گل اینتر صدرنشین مقابل ناپولی رده پنجمی در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ در مصاف با ساسولو که به غول‌کش معروف است، با دو گل به برتری رسید.

پای سردار ایرانی ارتش رُم در دیدار با لچه به گل باز شد، آن هم در شرایطی که تیم بازنده رُم را به بازی برگرداند. سردار آزمون، یکی از لژیونرهای ایرانی است که با نمایش عالی در سری‌آ ایتالیا، از اعتبار فوتبال ایران در لیگ‌های اروپایی دفاع می‌کند.

رقابت‌های سری آ ایتالیا‌ با ۲۰ تیم در حال برگزاری است، رُمی‌ها با ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی این پیکارها قرار دارند و اینتر با ۳۵ امتیاز، صدرنشین سری‌آ ایتالیاست.

مورینیو، اعتقاد خاصی به سردار آزمون دارد

پایان رأفت بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد سردار آزمون در لیگ‌ اروپا و رقابت‌های سری آ ایتالیا، اظهار کرد: «سردار آزمون از بازیکن‌های باکیفیت فوتبال کشور است.»

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: «سردار آزمون در کارنامه خود آقای گلی لیگ کشور روسیه را دارد. او نتوانست، با پیراهن بایرلورکوزن در بوندسلیگای آلمان آن درخششی که انتظار می‌رفت را داشته باشند و به موقع به رمی‌های سری آ ایتالیا پیوست.»

رأفت افزود: «مورینیو، اعتقاد خاصی به سردار آزمون دارد، این سردار فوتبال ایران در سری آ ایتالیا در بازی‌های اخیر چه در لیگ اروپا و چه در سری‌ آ ایتالیا بازیکنی تأثیرگذار بوده است و نخستین گل خود را هم در مقابل تیم لچه به ثمر رساند.»

بازیکن اسبق پرسپولیس تأکید کرد: «سردار آزمون در دیدار هفته چهاردهم سری آ ایتالیا مقابل ساسولو، منهای اینکه نتوانست گلی برای رمی‌ها به ثمر برساند، اما بازیکن تأثیرگذاری در پیروزی این تیم بود.»

رأفت اظهار داشت: «امیدواریم این ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا هم بتواند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار