امام جمعه رودهن در دیدار با موسس و کارکنان مدرسه البرز:

مدارس، خاستگاه متعالی دستیابی به هویت دینی است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در نشست با موسس کارکنان دبیرستان البرز رودهن، مدارس را خاستگاه متعالی دستیابی به هویت دینی تکامل یافته و منسجم برای دانش‌آموزان دانست که در مدارس فعالیت‌های اجرایی مرتبط با آن باید خلاقانه، تخصصی و هدفمند انجام شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس، خاستگاه متعالی دستیابی به هویت دینی است

دیدار مؤسس و کادر دبیرستان البرز رودهن با حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در دفتر امام‌جمعه برگزار شد. مسعود همتی مؤسس دبیرستان البرز به همراه برخی از اعضای کادر مدرسه در این دیدار حضور داشتند.

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: دانش آموزان از سرمایه های اصلی جامعه هستند که آینده جامعه به دست آنها رقم خواهد خورد و ما باید در راه تربیت آنها تمامی تلاش و همت خود را به کارببندیم تا نسلی متعهد و مخلص به جامعه ارائه شود.

وی افزود: تقویت هویت دینی و صیانت از باورهای اعتقادی دانش آموزان یک وظیفه همگانی است و قطعا مدرسه مهم‌ترین و اصلی‌ترین کانون اشاعه و ترویج و ارتقای این هویت دینی است، فعالیت‌های تربیتی پیرامون نماز، مناسبت‌های مذهبی و بسیاری فعالیت‌های مذهبی و دینی که در مدارس انجام می‌شود باید همسو با دستیابی به هویت دینی و توسعه کیفی و تعالی شخصیت دانش‌آموزان باشد.

حسینی نیز در ادامه مطرح کرد: پرورش نسلی کارآمد و متعهد حاصل زحمات و مجاهدت شما فرهنگیان عزیز است که همواره در سنگر مدرسه مجاهدان و متعهدانه در تلاش و ممارست برای تربیت نسلی ایمانی و ملی هستید و مطمئن باشید زحمات شما مایه سرافرازی و عزت ایران اسلامی همواره خواهد بود.

در این جلسه تبادل‌نظرها و هم‌اندیشی‌های لازم پیرامون ارتقای روند کیفی تربیتی و مذهبی در دبیرستان البرز صورت گرفت و تصمیماتی پیرامون این امر صورت گرفت.

دانش آموز خبرنگار: نازنین سعیدی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار