استاندار خراسان شمالی:

فناوران و پژوهشگران در عرصه پیشرفت کشور نقش مهمی دارند

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان در محل مجتمع تجاری طلای سفید بیان کرد‌ فناوران، نخبگان و پژوهشگران در عرصه پیشرفت کشور نقش مهمی دارند و در همین راستا خراسان شمالی نیز توجّه خاصی به پژوهشگران دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فناوران و پژوهشگران در عرصه پیشرفت کشور نقش مهمی دارند

محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه استقلال کشور به دست پژوهشگران کشور رقم می خورد،افزود: با رسیدن به این استقلال شاهد عدم وابستگی کشور به سایر کشورها هستیم .

وی با اشاره به اینکه امروز در بخش صنعت و تولید حرف های بسیاری در سطح بین المللی داریم، خاطرنشان کرد: امروز حد و مرز کشورها با موشک و هواپیما و امور نظامی تعیین نمی شود بلکه علم و دانش و توانمندی تعیین کننده است .

حسین نژاد اظهار داشت: امیدواریم با توجه تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان این نمایشگاه ها باشکوه تر برگزار شود زیرا هدف استان این است تا در حوزه پارک علم و فناوری در جهت تولید دانش بنیان حرکت کند.

رییس پارک علم و فناوری استان نیز گفت: سال گذشته ۱۵۰۰ متر مربع فضا برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته بودیم که امسال این فضا دو برابر شده است.

قربانی اظهار داشت: نمایشگاه امسال دارای ۱۲۴ غرفه است که از این تعداد ۸۰ غرفه مرتبط با دانش بنیان و فناور و مابقی مربوط به شرکت های دولتی، خصوصی و آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: پنج محصول امروز رونمایی می شود و هشت محصول دیگر در روزهای آتی افتتاح می شود و همچنین ۳۷ کارگاه تخصصی نیز برگزار می شود

دانش آموز خبرنگار : سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار