مدیرکل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

سه فضیلت و سرمایه عظیم جامعه بشری، قرآن، عترت و نماز است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی یاسوج عنوان کرد سه فضیلت و سرمایه عظیم جامعه بشری، قرآن، عترت و نماز است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سه فضیلت و سرمایه عظیم جامعه بشری، قرآن، عترت و نماز است

حسنعلی عزت خواه گفت: فاطمیه تنها عزاداری نیست، بلکه ایام فاطمیه یک مکتب است و ما در برابر مکتب فاطمه مسؤلیم؛ زیرا که تبعیت از راه و رسم زندگی فاطمه نیاز امروز بشر است.

وی علت فاصله ما از فضیلت ها را دوری از اهل بیت و مکتب فاطمه زهرا عنوان کرد و افزود: تنها راه رسیدن به این فضیلت ها کم کردن فاصله با فضیلت اهل بیت است.

عزت خواه، قرآن و عترت را دو یار جدایی ناپذیر دانست و گفت: تملک بر یکی و دوری جستن از دیگری موجب نابسامانی ،اختلاف، کج روی و دوری از صراط مستقیم می شود.

مدیر کل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: شب قدر که ما قرآن بر سر می گذاریم و ائمه را صدا می زنیم مثال بارز تمسک به این دو سرمایه عظیم است.

وی با اشاره به سوره کوثر که اشاره به ارزش و احترام به کرامت زن در قرآن است را نیز یادآوری کرد و گفت: احترامی که قرآن به زن گذاشته را اینچنین در مورد مردان بیان نکرده است.

عزت خواه در پایان تاکید کرد: نماز عامل اصلی رسیدن انسان به سعادت دنیوی و اخروی است و باعث دوری فساد از انسان و جامعه می شود.

در پایان این آیین از دانش آموزان حافظ قرآن و برگزیده های قرآنی برتر استانی و کشوری با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار