مدیر آموزش و پرورش کلات:

ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه امتحانات نهایی مورد تاکید است

کلات (پانا) - مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات در جلسه ستاد امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۲ گفت ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه امتحانات نهایی مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه امتحانات نهایی مورد تاکید است

صبح امروز شنبه ۱۱آذر ماه ۱۴۰۲، جلسه ستاد امتحانات نهایی دی ماه با حضور رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات و سایر اعضا در دفتر مدیریت برگزار شد.

رمضان پروانه در این جلسه بر ایجاد وحدت رویه با کمترین نارسایی در حوزه امتحانات نهایی دی ماه تاکید کرد و گفت: تسلط بر همه امورات می تواند تاثیر بسزایی در نتایج آزمون و عملکرد ما و دانش آموزان داشته باشد، چرا که هدف همه ما کسب نتایج مطلوب توسط دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش آموش و پرورش کلات در ادامه بر بکارگیری و بهره جستن از همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای برگزاری هرچه مطلوب تر و دقیق تر امتحانات تاکید کرد و افزود: امتحانات از روز شنبه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با مراجعه به سامانه my.medu.ir انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طبق بخشنامه ابلاغ شده امتحانات نهایی، تشکیل حوزه اجرا زیر حد نصاب ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده منوط به تصویب ستاد آزمون استان است.

پروانه اظهار کرد: سوالات آزمون نهایی پایه دوازدهم در دی‌ماه ۱۴۰۲ بر اساس بارم‌بندی دروس دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی به صورت مفهومی دربرگیرنده سطوح یادگیری و منطبق با اهداف برنامه درسی طراحی می‌شوند.

وی در پایان کفت: در برنامه‌ریزی آزمون‌های داخلی باید عدم تداخل با برنامه آزمون نهایی مد نظر قرار گیرد. همچنین، ضمن احترام به شهدای والامقام به خصوص شهید سلیمانی و به منظور شرکت در مراسم یادبود این سردار، از برگزاری هرگونه آزمون در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه اجتناب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار