گیومه، برنامه‌ای برای علاقمندان به مهارت‌های هنری

تهران (پانا) - فصل جدید برنامه «گیومه» با آموزش حرفه‌ای مرتبط با هنر به زودی از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گیومه، برنامه‌ای برای علاقمندان به مهارت‌های هنری

قرار است فصل جدید «گیومه» به زودی از شبکه آموزش سیما پخش شود. علاقمندان به مهارت‌های هنری که علاقمند به راه اندازی کسب و کاری پر در آمد و هنری هستند مخاطبین اصلی این برنامه خواهند بود، در سری جدید این برنامه دوره‌های آموزشی مرتبط با هنر که هم جذاب و به روز هستند و هم نوید بخش حرفه‌ای پر درآمد، مانند سنگ مصنوعی، کار با رزین، مجسمه سازی، جواهرسازی و ... را به طور کامل آموزش بدهد و نکته جالب توجه در این مجموعه مدلی است که سعی دارد با تعاملی دوسویه با مخاطبین به سوالات آنان نیز پاسخ دهد.

به گفته محمد غفاری مدیر تامین برنامه شبکه آموزش بعد از استقبال خوب مخاطبین از فصل اول «گیومه» ما در فصل جدید با نگاهی جدی‌تر وارد موضوع مهارت آموزی شدیم و در راستای اهداف شبکه که گسترش عدالت آموزشی است، وارد حوزه آموزش رایگان مهارت‌های هنری کارآفرین شدیم.

اولین دوره آموزشی «گیومه»، موضوع سنگ مصنوعی و ساخت اکسسوری‌های داخل خانه با تدریس طا‌ها بصیری است. مهارت ساخت سنگ مصنوعی مهارتی است که بانوان محترم نیزمی‌توانند به خوبی فرا بگیرند و وارد این حرفه شوند.

وی افزود: تیم تولید «گیومه» در فضای مجازی با کمک روابط عمومی شبکه و معاونت سیما سعی دارد تا ارتباط تعاملی بین شاگرد و استاد را فراهم آورد تا اساتید رفع اشکال کنند و سوالات مخاطبین و دانش آموزان پاسخ داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار