اعزام دانش‌آموزان دختر منطقه کاکاوند به اردوی راهیان‌نور

کاکاوند (پانا) - ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر منطقه کاکاوند در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان دختر منطقه کاکاوند به اردوی راهیان‌نور

در اولین روز از این سفر، ضمن بازدید از سد کرخه در شهر اندیمشک، دانش آموزان در رزمایش شب اول اردو با مرور ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان به درک و شناخت جان‌فشانی آنها در طول جنگ تحمیلی رسیدند.

فرمانده بسیج منطقه کاکاوند در مسیر از سختی‌ها و دشواری‌هایی که شهدا در جنگ تحمیلی داشته‌اند برای دانش‌آموزان خاطراتی تعریف کرد و به دانش‌آموزان توصیه کرد که راه و روش شهدا را برای دستیابی به سعادت و خوشبختی در پیش بگیرند.

سردار حسنی در مورد ارزش‌های سد کرخه و چگونگی ساخت و اهمیت بالای سد کرخه گفت: این سد یکی از مهم‌ترین سدهای کشور است که روی رودخانه کرخه ساخته شده است و یکی از دلایل اینکه ایران از کشورهایی که مورد هجوم دشمنان ایران و اسلام هستند دفاع می‌کند این است که اجازه ندهد این جنگ‌ها به داخل کشور کشیده شود تا در جنگ به تأسیساتی چون سد کرخه که ارزش بالایی دارند آسیب نرسد و رزمندگان ایران همیشه در حال دفاع از ایران هستند.

وی در ادامه درمورد دلیل دشمنی برخی کشورها با ایران گفت: بسیاری از توطئه‌ها و هجوم‌های دشمنان از جهت‌های مختلف به ایران به‌خاطر دشمنی با اسلام و مردم ایران و چشم طمع آنان به منابع این کشور است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه خوشبخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار