دیدار نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر با امام جمعه شهرستان مانه و سملقان

ایثار، خوی و خلق انسانهای بزرگ است

مانه وسملقان (پانا) - امام جمعه شهرستان مانه وسملقان در دیدار با نجات گران و جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان بیان کرد ایثار، خلق و خوی انسان های بزرگ است، اگرانسان بخواهد بزرگ باشد و به کمال برسد، باید ایثار کند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ایثار، خوی و خلق انسانهای بزرگ است

حجت الاسلام و المسلمین شریعتی نژاد امام جمعه شهرستان در دیدار با نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان مانه وسملقان از برابر بودن عمل نجاتگران هلال احمر با مقام ایثار عنوان کرد: ایثار از سه بعد مورد بررسی قرار می گیرد. رفتار انسانی، اخلاقی، عقلانی، اجتماعی. بر این اساس می طلبد انسانها نسبت به یکدیگر ایثار داشته باشند، دومین بعد؛ ایثار موجب خشنودی وجود می شود، سومین بعد؛ کاهش درد در جامعه، خود برابر با ایثار است.

وی همچنین در ادامه باتوجه به آیه (الایثار و شرف ) بیان کرد: ایثار صاحب شرف است، نجاتگران و امدادگرانی که ایثار و ازخودگذشتگی می کنند پاداش و اجر آنها نزد خداوند است و خداوند ضامن پاداش آنهاست.

وی در پایان گفت: در ایثار اخلاص داشته باشید و هیچ گاه نخواهید که کسی از شما تقدیر و تشکر کند، چرا که خداوند آگاه بر همه چیز است، کسی که جان یک نفر را نجات می‌دهد مثل آن است که کل دنیا را نجات داده است.

خبرنگار: رویا نامور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار