با حضور نوه امام خمینی(ره)؛

همایش هفتمین جشنواره ادبی ˝یاد و یادگار˝ در خمین برگزار می شود

خبرگزاری پانا: سرپرست بیت و مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ه) شهرستان خمین گفت: همایش هفتمین جشنواره ادبی ˝یاد و یادگار˝ با معرفی برترین آثار مرتبط با امام راحل اول آبان ماه جاری در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خمین برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام رضوی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در این همایش حجت الاسلام سید علی خمینی نوه ی گرانقدر امام راحل همچنین جمعی از هنرمندان مطرح کشوری، مسئولین استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: عبدالجبار کاکائی، حمید سبزواری و هنرجو از اساتید برتر شعر و موسیقی ایران اسلامی نیز در این همایش حضور می یابند.

مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ه) شهرستان خمین خاطرنشان ساخت: شعر خوانی و رونمایی از آلبوم موسیقی "شرح پریشانی"، خوشنویسی دیوان اشعار امام (ره) توسط خوشنویسان کشوری، اجرای موسیقی زنده توسط مجید اخشابی خواننده برجسته کشور از برنامه های پیش بینی شده در این همایش می باشد.

حجت الاسلام رضوی اظهار داشت: این جشنواره ملی با خوشنویسی دیوان اشعار امام خمینی (ره) از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز می شود و تا بعداز ظهر ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار