معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی، پایین‌ترین قیمت گوشت‌ را در کشور دارد

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت خراسان جنوبی، پایین‌ترین قیمت گوشت‌ قرمز و سفید را در سطح کشور دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی، پایین‌ترین قیمت گوشت‌ را در کشور دارد

جواد اشرفی در کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در سطح استان برای تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز مشکلی نداریم و حسب رصدهای میدانی صورت گرفته، استان خراسان جنوبی پایین‌ترین قیمت این گوشت‌ها را در سطح کشور دارد.

به گفته وی؛ برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در استان، سازمان جهاد کشاورزی باید تمهیدات لازم را بیندیشد تا در صورت نیاز خروج دام محدود شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌هایی که در کارگروه تنظیم بازار مطرح شد تأمین لاستیک در سطح بازار است، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه کارخانه کویر تایر به ظرفیت کامل رسیده در هفته‌های آینده دچار کمبود در خصوص عرضه لاستیک نخواهیم بود.

معاون استاندار به دغدغه تأمین اقلام تره‌بار در استان اشاره کرد و گفت: مقرر شد تعاون روستایی خراسان جنوبی با هماهنگی استان‌های تولید کننده در خصوص تأمین این اقلام مورد نیاز مردم اقدام کنند.

اشرفی با تأکید بر اینکه برای تأمین شکر و برنج در سطح استان مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کارخانه قند قهستان شهرستان درمیان نیز فعالیت خود در حوزه تولید شکر را آغاز کرده و امیدواریم در آینده نزدیک از برکات این کارخانه هم برای تأمین شکر استان استفاده داشته باشیم.

وی به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید نوروز و خرمای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در همین راستا سازمان تعاون روستایی نسبت به ذخیره‌ سازی ۱۰۰ تن سیب، ۱۰۰ تن پرتقال و همچنین ۱۳ تن خرما در سطح استان اقدام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار