مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در بازدید از پارک آموزشی ترافیک:

برگزاری اردوهای هدفمند بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در بازدید از پارک آموزشی ترافیک، برگزاری اردوهای هدفمند را یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوهای هدفمند بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در بازدید از پارک آموزشی ترافیک و دیدار با دانش‌آموزان و مدیر دبستان شقایق‌ها، تأکید کرد: این اردوهای آموزشی با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی در شهر و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی میان شهروندان و فرهنگ‌سازی برای رفتار مناسب ترافیکی، می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر تنوع‌بخشی فضاهای تربیتی و آموزشی گفت: بهره مندی دانش‌آموزان از این مجموعه که قوانین شهروندی را آموزش می‌دهد، بسیار ضروری است و مدیران مدارس لازمه کار خود را جهت برنامه‌ریزی و شرکت حداکثری دانش‌آموزان در اردوهای هدفمند تفریحی، علمی، فرهنگی، معنوی و راهیان پیشرفت قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در بیان اهمیت برگزاری اردوها خاطر نشان کرد: در طول اردو دانش‌آموزان، تجربیاتی را از طبیعت که در واقع یک منبع آموزشی معتبر و مفید است کسب خواهند کرد، همچنین این اردوها، فرصتی عالی برای توسعه طیف وسیعی از مهارت‌های فردی و اجتماعی در کودکان و نوجوانان است.

تیموری‌راد، در پایان از مدیران، مربیان و معلمانی که موجبات نشاط روحی، معنوی و جسمی دانش‌آموزان را با برگزاری بیش از ۲۴۰ اردو به تعداد بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز در دو ماه آغازین سال تحصیلی۱۴۰۳ _۱۴۰۲ فراهم نموده‌اند تشکر و قدردانی کرد و برگزاری اردوهای هدفمند را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار