مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

حضور آموزش‌دهندگان سوادآموزی ملارد در شرکت صنایع آموزشی

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد از حضور آموزش‌دهندگان سوادآموزی ملارد در شرکت صنایع آموزشی به منظور ارائه نظرات و پیشنهادات در تولید محصولات کمک آموزشی برای سوادآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور آموزش‌دهندگان سوادآموزی ملارد در شرکت صنایع آموزشی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد گفت: طبق درخواست معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، سه تن از آموزش‌دهندگان شهرستان ملارد به عنوان صاحبان نظر به منظور طراحی وسایل کمک آموزشی دروس دوره های مختلف سوادآموزی به شرکت صنایع آموزشی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آموزش‌دهندگان فعال در این حوزه، مریم یوسف‌پور، زهرا تیموری و اعظم عابد هستند که به منظور بهبود کیفیت آموزشی، ساخت و تولید ابزار کمک آموزشی دوره‌های مختلف سوادآموزی و ارائه آموزش بهتر به بزرگسالان در شرکت صنایع آموزشی حضور پیدا کردند.

تیموری‌راد افزود: وسایل کمک آموزشی باید طوری طراحی و ساخته شوند که هم ذوق و رغبت سوادآموزان را برانگیزد و هم به صورت گروهی و فردی توسط سواد‌آموزان و آموزش‌دهندگان قابل استفاده باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در نظام ارزشیابی از فعالیت‌های آموزش‌دهندگان، یکی از معیارهای مهم و اساسی استفاده از وسایل کمک آموزشی باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار