تکذیب لیست ورود و خروج سپاهان

شایعات؛ چالش جدید سپاهان قبل بازی با پلیس عراق

تهران (پانا) - مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان گفت بر خلاف شایعات مطرح شده در آستانه رقابت‌های آسیایی، سپاهان هیچ لیست ورود و خروجی ندارد و مطرح شدن این شایعات سوال‌برانگیز است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب لیست ورود و خروج سپاهان

مسعود سعیدی درباره شایعاتی که درباره لیست خرید و فروش سپاهان مطرح می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه هر زمان سپاهان یک بازی حساس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد، حاشیه‌های مختلفی پیرامون تیم مطرح می‌شود. این در حالیست که این حاشیه‌ها واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: در شرایطی که تیم ما در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، به هیچ وجه موضوعات مطرح شده صحت ندارد و هیچ صحبتی درباره لیست خروج یا لیست ورود باشگاه مطرح نشده است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: تمام تمرکز ارکان مختلف تیم فوتبال و باشگاه بر این معطوف شده که عملکرد خوبی در مسابقات پیش‌رو به نمایش بگذارند و موضوع لیست خروج یا ورود به هیچ وجه صحیح نیست. مطرح شدن این شایعات در شرایطی که سپاهان در جبهه‌های مختلف در حال رقابت است، جای سوال دارد.

سعیدی درباره بازی دوشنبه مقابل نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: سپاهان فرداششم آذر، بازی مهمی در پیش دارد و تمرکز ما بر آن معطوف شده که با کسب امتیاز این مسابقه شرایط خود را برای صعود بهبود بخشیم. فردا آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان پشت‌سر می‌گذاریم و پس از آن به سمت تهران حرکت می‌کند، تا دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نیروی هوایی عراق برود.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در این مسابقه خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم هواداران سپاهان که در بازی گذشته تیم در مسابقات آسیایی، حمایت ویژه خود را از این تیم نشان دادند، باز هم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و با حمایت خود زمینه عملکرد خوب تیم را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار