مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان؛

لزوم حفظ و تقویت ارزش‌ها، آرمان‌ها و نگاه آسمانی رزمندگان و شهدا

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت یکی از مهمترین اهداف برگزاری‌ اردوی راهیان نور حفظ و تقویت ارزش‌ها، آرمان‌ها و نگاه آسمانی رزمندگان و شهداست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حفظ و تقویت ارزش‌ها، آرمان‌ها و نگاه آسمانی رزمندگان و شهدا

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: سرزمین دفاع مقدس سرزمین خوبی ها، گذشت ها و مهربانی هاست.

وی افزود: امروز بیش از هر زمانی باید از ارزشها، آرمان ها و نگاه آسمانی رزمندگان و شهدا پاسداری نماییم؛ چراکه آسایش و آرامش مان را مدیون رشادت‌های آنان بوده و خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مهمترین شاخصه های رزمندگان و شهدا را ولایت‌مداری، سرسپردگی و مطیع امام و رهبر خویش عنوان نمود و گفت: هوشیاری و بصیرت افزایی در بین نسل نوجوان و جوان یک اصل مهم است؛ چراکه دشمن امروز فکر و اندیشه و ذهن و ایده های فرزندان ایران اسلامی را هدف گرفته است.

بروشکی بیان داشت: پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی وظیفه همه ماست و انتظار این است که شما در این سفر معنوی، سفیران و هدایت گرانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.

وی خاطرنشان کرد: سرزمین دفاع مقدس درس های فراوانی برای ما دارد و آنچه آنجا وجود داشت؛ معرفت و خودشناسی و خداشناسی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از همه داشته ها و دارایی های خود گذشتند و هیچ کس برای نام و نان آنجا نیامده بود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه زوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار