همایش علمی- تخصصی و اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دیرآموز در فومن

فومن (پانا) - پنجمین همایش شهرستانی علمی- تخصصی نوآموزان دیرآموز به منظور شناسایی و توجه به ویژگی‌های این نوآموزان و هم‌اندیشی در راستای تهیه برنامه مدون و جامع آموزشی برای آموزش موسسان و مربیان پیش‌دبستانی در فومن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش علمی- تخصصی و اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دیرآموز در فومن

کارگاه آموزشی و توجیهی مربیان پیش دبستانی شهرستان فومن با موضوع فرآیند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان، غربالگری و نحوه مداخله به هنگام مربیان در کلاس با همکاری مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی برگزار شد.

️ایوب بیتا به شناسایی نوآموزان دیرآموز اشاره کرد و افزود: شناسایی و جدی گرفتن آموزش به نوآموزان دیرآموز پیش دبستانی براساس سند تحول بنیادین امری اجتناب ناپذیر است.

بیتا، رسیدگی به وضعیت تحصیلی و آموزش اصولی متناسب با استعداد و توانایی نوآموزان دیرآموز را آسان ترین مسیر برای آماده سازی آنها برای ورود به پایه اول ابتدایی مورد تاکید دانست.

️مدیرآموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه کارگاه های آموزشی اختلالات یادگیری به صورت مدون در دستور کار خواهد بود، به ارائه محتوای مکمل، ترمیم و تدوین برنامه جامع و مدون آموزشی متناسب با نیازهای آموزشی و روانی دانش آموزان دیر آموز تاکید کرد.

️بر اساس این گزارش؛ پنجمین همایش علمی- تخصصی دانش آموزان دیرآموز در بخش پیش دبستانی شهرستان به همت کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی و با همکاری مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشد-تربیتی پویا، با حضور حدود ۷۰ موسس و مربی پیش دبستان در سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

️گفتنی است؛ سیده سعیده قوامی به عنوان مدرس کارگاه آموزشی به موارد تخصصی به تشریح فرآیند سنجش در سال تحصیلی جدید و نقش مربیان پیش دبستانی شهرستان در انجام بهتر این برنامه توسط مدیریت مرکز جامع و تبیین و تشریح غربالگری و نحوه مداخله به هنگام در کلاس درس نوآموزان، نکات قابل توجهی را بیان کرد.

دانش آموز خبرنگار: نازنین فاطمه پورقنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار