امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

بسیج شجره طیبه‌ای که ریشه آن اصیل و باثبات است

فیروزکوه ( پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه بسیج را دارای شجره طیبه‌ای دانست که ریشه آن اصیل و با ثبات و شاخه‌های آن در حال گسترش است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج شجره طیبه‌ای که ریشه آن اصیل و باثبات است

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه امروز گفت: از دیدگاه قرآن کریم، روزی دست خدا است و فرزند نان‌خور نیست بلکه نان‌آور و موجب برکت خانه است، به فرمایش رهبر معظم انقلاب، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و اتحاد مردم است. دولت باید از فرزندآوری حمایت همه‌جانبه اقتصادی، فرهنگی و پزشکی کند و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به طور کامل اجرایی شود.

حیدری تصریح کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، در مراسم مساجد و حسینیه‌ها حضور باشکوه داشته باشیم. سخنرانان و مداحان گرامی، در بیان مصائب حضرت زهرا از اسم بردن و اهانت به مقدسات اهل‌سنت اجتناب کنند. رمز قوام و ثبات انقلاب اسلامی، وجود روحیه بسیجی است. بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه آن اصیل و با ثبات، و شاخه‌های آن در را حال گسترش است. جریان مقاومت در جهان که اسرائیل را به زانو درآورده است، میوه شجره طیبه بسیج است.

امام جمعه خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر و یک روحیه و گفتمان است. بسیجی اهل صفا و خلوص است؛ خداباور و خدامحور است و برای خدا کار می‌کند؛ بسیجی مرد میدان است و هرجا انقلاب نیاز دارد، وسط میدان است. بسیجی بصیرت دارد و در کوران فتنه‌ها راه را گم نمی‌کند، چراکه گوش او به دهان رهبر است و گوش رهبری به دهان امام زمان عج است. امروز وظیفه داریم تفکر و روحیه بسیجی را در نسل جدید ترویج کنیم، زیرا رمز ثبات و بقای انقلاب در گرو روحیه بسیج است.

حیدری عنوان کرد: اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد یعنی شکست زودهنگام که نشان از برتری مطلق حریف و غافلگیری اسرائیل داشت. جنایت‌های اسرائیل و کشتار کودکان و زنان، جبران شکست آنها را نمی‌کند و نشان از ضعف و استیصال آنها دارد.

خطیب نماز جمعه در پایان گفت: سالها اسرائیل با روضه دروغین بنام هولوکاست مظلوم نمایی می‌کرد ولی جنایات آنها، چهره دروغین آنها را برملا کرد و افکار عمومی دنیا را آگاه کرد و دلیل آن، تظاهرات گسترده در سراسر جهان است. مردم مظلوم غزه ثابت کردند، مردمی مؤمن، موحد و مقاوم هستند و ان‌شاءالله وعده نصرت الهی در حق آنها محقق خواهد شد؛ «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین».

دانش‌‌آموز خبرنگار: نازنین‌فاطمه تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار