وزیر کشور در همایش تبیینی بسیج در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

تفکر بسیجی‌ پیشرفت و تعالی به دنبال‌ دارد

فیروزکوه (پانا) - وزیر کشور در همایش تبیینی بسیج شهرستان فیروزکوه گفت امروز تفکر بسیجی بر همه ارکان نظام سایه افکنده است و هر کجا تفکر بسیجی‌ در کشور وجود داشته باشد، پیشرفت و تعالی به دنبال‌ دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی‌ پیشرفت و تعالی به دنبال‌ دارد

احمد وحیدی، وزیر کشور در همایش تبیینی بسیج ادارات شهرستان فیروزکوه که در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، گفت: هر کجا تفکر بسیجی‌ در کشور وجود داشته‌ باشد پیشرفت و تعالی به دنبال‌ دارد، بسیج شجره طیبه و اصل آن محکم و مداوم به سمت آسمان در حال رشد و حرکت است.

وی ادامه داد: ثمره امروز بسیج مقاومت بی‌پایان و بی‌کرانه غزه، پیروزی دوباره‌ ایثار و فداکاری بر ماشین جنگی بدترین خلق خدا یعنی صهیونیست‌ها و یکپارچگی مقاوت در بستر مناطق وسیع غرب آسیا است، ثمرات بسیج در کشور بر کسی پوشیده نیست و پاسداری از ثمرات این شجره طیبه با تمام وجود امری بدیهی است.

وحیدی با اشاره به تشکیل نهادهای مختلف از آغاز انقلاب اسلامی در کشور تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نهادهای شکل‌گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج بوده و هست، به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور نبود و به دنبال این سخن ارزشمند باید گفت اگر بسیج نبود سپاه هم نبود.

وزیر کشور به فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف در کشور اشاره و بیان کرد: یک شعبه این نهاد ارزشمند بسیج سازندگی است که به کمک محرومان در اقصی نقاط کشور می‌رود، بسیج در کنار فعالیت‌های چشمگیر خود در حوزه فرهنگی با تشکیل قریب به ۵۰ هزار گروه جهادی اقدامات ارزشمندی را در حوزه مشارکت‌های اجتماعی انجام داده است.

دانش‌‌آموز خبرنگار: الناز عابدعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار