معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

مزار شهدای ملارد به مناسبت هفته بسیج گلباران و عطرافشانی شد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در هفته بسیج از گلباران و عطر‌افشانی مزار شهدای شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مزار شهدای ملارد به مناسبت هفته بسیج گلباران و عطرافشانی شد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان‌ ملارد، در تشریح این خبر گفت: به مناسبت هفته بسیج، مسئولان شهرستان و فرهنگیان بسیجی ملارد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با شهیدان دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

این مقام مسئول افزود: شهادت یک مقام است که در آن حیات تعریف شده است و شهدا با شهادت خود تکلیف خود را انجام دادند و امروز ما باید نگاه تکلیفی به خودمان داشته باشیم و این را بدانیم که اگر حیات انسانی ذره‌ای در ما سوسو می‌کند به برکت شهدا است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: ما به مزار شهدا می‌رویم تا یادمان نرود این شهدا هستند که زنده واقعی‌اند و اینان حق بزرگی بر تک تک ما دارند چرا که قدرت، عزت، دین، آبرو، استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور، مدیون خون شهدا است و ما باید قدردان باشیم.

رضا حضرتقلی، عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج، مزار مطهر شهدای شهرستان ملارد با حضور جابر کریمی فرماندار ملارد، سرهنگ علی اکبر جهانی‌نژاد فرمانده سپاه ملارد، سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش، تعدادی از اعضای بسیج فرهنگیان و فرماندهان نظامی و پایگاه‌های بسیج، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان، غبارروبی و گلباران شد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار