امیر دریادار خواجه امیری:

بسیج تضمین‌کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است

بسیجیان در عرصه‌های مختلف از گذشته تا امروز خط شکن بودند

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر کجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج تضمین‌کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است

امیر دریادار مهدی خواجه‌امیری، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه شاهد ایثار بسیجیان بوده است.

امیر دریادار خواجه امیری با بیان اینکه ایران در منطقه جغرافیایی بسیار مهمی قرار دارد و همیشه و در هر زمان مورد طمع دشمنان بود، افزود: دشمن با توهم از بین بردن روحیه جهادی و شهادت طلبی فرزندان رشید اسلام، گروهک تروریستی داعش را با یک فلسفه التقاطی و تکفیری ایجاد کرد که با رشادت و فداکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان به اهداف خود نرسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع خطاب به بسیجیان وزارت دفاع یادآور شد: شما دانشمندان، متفکران و متخصصان در صنعت‌های مختلف دفاعی، سربازان ولایت و حضرت ولیعصر(عج) در سنگر پیشرفت هستید که همواره باید آمادگی خود را حفظ و روز به روز افزایش دهید.

وی اظهار کرد: بحمدالله بسیجیان در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف از گذشته تا به کنون خط شکن بودند و زحمت فراوانی می‌کشند و هر روز شاهد رونمایی از دستاوردهای بزرگ آنان در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، صنعتی، فرهنگی و آموزشی هستیم.

دریادار خواجه‌امیری در پایان با اشاره به فعالیت های بسیج افزود: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و به راستی این شجره طیبیه در عرصه‌های مختلف جامعه باعث عزت، سربلندی و مباهات است و هرکجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار