امام جمعه شیروان:

امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند

شیروان (پانا) - امام جمعه شیروان در آیین غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده نقی الهادی(ع) شیروان در جمع مدیران کشوری استانی و شهرستانی و خادمین این امامزاده اظهار کرد امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی بیان کرد: مراکزی به قطب فرهنگی تبدیل می‌شوند که ظرفیت همگرایی داشته باشند و امامزاده نقی الهادی(ع) که در منطقه محروم شهر واقع شده این ظرفیت را دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان ادامه داد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر به برکت انقلاب اسلامی ایران این مهم به عنوان یک سنت مهم اسلامی در همه زمینه‌های فرهنگی دینی مذهبی در جامعه گسترش پیدا کرده است.

تکمیلی خاطرنشان کرد: این امامزادگان همانند چتری بزرگ همه گرایش‌های فکری را ذیل خود قرار می‌دهند.

امام جمعه شیروان از مهم‌ترین ویژگی‌های بقاع متبرکه را گرد هم آوردن همه سلیقه‌های فکری جامعه دانست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شیروان تأکید کرد: ارادت مردم به امامزادگان زمینه حضور اقشار مختلف مردم با همه گرایش‌های گوناگون را فراهم کرده است تا آنجایی که امروز امامزادگان با نیروی وحدت و انسجام بخش خود به یکی از نمادهای قدرت نرم دولت مبدل شده است.

تکمیلی با یادآوری این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند: امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند گفت این بقاع متبرکه باید ظرفیت بیشتری برای همگرایی داشته باشند و از این جهت بسیاری از پیام‌های دینی را می‌توان در این پناه امامزادگان به مخاطبان رساند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار