سرپرست کلینیک فرهنگیان نیشابور خبر داد:

ارائه خدمات درمانی به ۱۱۰ هزار نفر در کلینیک فرهنگیان نیشابور

نیشابور (پانا) - سرپرست کلینیک فرهنگیان نیشابور گفت در هشت ماه گذشته به ۱۱۰ هزار نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات درمانی به ۱۱۰ هزار نفر در کلینیک فرهنگیان نیشابور

سرپرست کلینیک فرهنگیان نیشابور با گرامی داشت روز پرستار، از تلاش های انجام شده در این مجموعه تقدیر کرد و گفت: با همت کادر درمان، پرستاران و عوامل اجرایی کلینیک فرهنگیان نیشابور در سال جاری به ۱۱۰ هزار نفر خدمات درمانی در بخش های مختلف ارائه شده است.

سید حسن میر موسوی افزود: در این مجموعه درمانی در سی امین سال تاسیس، بخش فیزیوتراپی و مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری مدیریت آموزش و پرورش نیشابور و همراهی شورای رفاهی، کلینیک تخصصی چشم، واحد رژیم درمانی و بخش بینایی سنجی را جهت استفاده فرهنگیان پرتلاش و همشهریان عزیز اضافه کردیم.

سرپرست درمانگاه فرهنگیان نیشابورخاطرنشان کرد: اضافه شدن پزشکان متخصص زنان، داخلی، گوش و حلق و بینی به این مرکز، انجام معاینات درمانی بیش از ۶۰۰ نیروی جدید الاستخدام شهرستان های نیشابور، فیروزه، میان جلگه، زبرخان، سرولایت، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ، تجهیز بخش دندان پزشکی با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توسعه آزمایشگاه با افزایش سه دستگاه جدید و کیت های مورد نیاز، انجام معاینات دانش آموزان محروم و هزار و ۲۰۰ بیمار تحت پوشش بهزیستی و به روز رسانی قراردادهای تمامی شرکت های تحت پوشش بیمه و به صفر رساندن کسورات بیمه از جمله فعالیت های انجام شده در کلینیک فرهنگیان نیشابور در سال جاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار