تقلای آشنا برای کارنامه سازی

پانا(تهران) حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور دولت قبل در حالی مدعی شده که پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) سال ۱۴۰۰ با پیشرفت ۹۰ درصدی تحویل دولت سیزدهم شده که در آن زمان ارزیابی شرکت ناظر میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۷۷ درصدی تعیین کرده بود.

کد مطلب: ۱۴۲۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقلای آشنا برای کارنامه سازی

پس از اینکه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی(ره) شهرستان شهریار، توسط آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز گرامیداشت مقام پرستار افتتاح شد. حسام الدین آشنا در حساب شبکه اجتماعی ایکس نوشت که سال ۹۴ حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته بود.
علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در پاسخ به این توئیت آشنا گفته پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) که می گویند سال ۱۴۰۰ با پیشرفت ۹۰ درصدی تحویل دولت سیزدهم شده در آن زمان ارزیابی شرکت ناظر میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۷۷ درصدی تعیین کرده بود. حالا وقتی متولیان ماجرا خودشان سکوت می کنند دکتر آشنا چرا سابقه علمی خود را هزینه این بازی کودکانه رسانه ای می کند؟!
آیت الله رئیسی در فروردین سال ۱۴۰۱ در بازدید از این بیمارستان، دستور پیگیری و حل فوری مشکلات این پروژه را صادر کرد. با پیگیری های انجام شده وزارت بهداشت و ماموریت دانشگاه علوم پزشکی ایران مشکلات موجود رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل آن انجام شد تا پیشرفت فیزیکی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار