سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد

تهران (پانا) - رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه جاری در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های نظامی و انتطامی سراسر استان کرمان انجام شده است و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت به حمدالله در مسیر رشد و پپشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است‌.

وی بیان کرد: کرمان استانی پهناور و دارای مسایل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتطامی و استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کار هستند.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین‌تری بر عهده هم رزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است و انتظامی در جنوب استان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با بسیج امکانات در نیروهای مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به انتظامی استان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار