برنامه ریزی محفل های قرآنی مدارس شهرستان کاشان

از سری برنامه های کنگره حضرت علی ابن امام محمّد باقر علیه السلام

کاشان (پانا) - برنامه ریزی محفل های قرآنی مدارس کاشان با همکاری ستاد اجرایی مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (پادگان شهید کبریایی ) - کنگره حضرت علی ابن امام محمد باقر علیه السلام در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی محفل های قرآنی مدارس شهرستان  کاشان

این همایش طی سال آتی به همت هیئت‌ امنای امامزاده علی بن‌محمد باقر(ع) در سطح بالایی برگزار خواهد شد. محور‌هایی برای فراخوان مقالات همایش تهیه شده که شامل شخصیت‌شناسی، سیره و زمان ایشان، بررسی اوضاع تاریخی و جغرافیای تاریخی کاشان در هنگام حضور آن حضرت، مطالعات سیاسی اقتصادی و مدیریتی آستان حضرت علی بن‌محمد باقر(ع)، مطالعات فرهنگی و اجتماعی مانند مراسم قالیشویان، هنر و معماری، شعر ادب و میراث ماملموس آن حضرت است.

تا زمان برگزاری کنگره، علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی دبیرخانه همایش به نشانی www.conf_shahideardehal.ir ارسال کنند. همچنین، کمیته علمی این کنگره نیز هم‌اکنون شکل گرفته و داوران ارزیابی مقالات نیز تعیین شده‌اند.

لازم به ذکر است که در این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشان آقای قنبری و همچنین کارشناس دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای اصفهانیان و... حضور داشتند.
پایان خبر/

دانش آموز خبرنگار: امیـریوسف علی بیــگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار