فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد:

هلاکت اشرار مسلح در درگیری مسلحانه

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی خراسان جنوبی در شهرستان "طبس" سه شرور مسلح به هلاکت رسیدند و 184 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هلاکت اشرار مسلح در درگیری مسلحانه

سردار"حسن شجاعی نسب" بیان داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از اشرار مسلح قصد دارند محموله ای از انواع مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی منتقل کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدراستان ویگان تکاوری با اجرای طرح های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، اشرار مسلح را در منطقه کویری طبس مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: قاچاقچیان به اخطار ماموران توجه نکرده و به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با برتری آتش پرحجم رزمندگان پلیس، 3 شرور به هلاکت رسیدند.

سردار شجاعی نسب تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار 184 کیلوگرم انواع موادمخدر، 4 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و مهمات مربوطه از اشرار کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال بیش از 22 تن انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف شده است؛ خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله نموده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار