جابه‌جایی بیش از ۳۹۰ هزار نفر در مترو همزمان با راهپیمایی حمایت از کودکان غزه

تهران (پانا) - مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی بیش از ۳۹۰ هزار نفر به صورت رایگان از دو ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی بیش از ۳۹۰ هزار نفر در مترو همزمان با راهپیمایی حمایت از کودکان غزه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند گفت: در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ١۴٠٢ هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در میدان انقلاب، از ساعت ۱۴:۳۰تا ۱۸:۳۰ سرویس‌دهی در دو ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر به صورت رایگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۹۱هزار و ۴۴۰ نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری از دو ایستگاه واقع در خط چهار مترو جابه‌جا شدند، افزود: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی ایمن برای تردد مسافران ایجاد شود.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خط ۴ مترو تهران ۳۰ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار