مدرس حوزه علمیه خواهران شهرستان پارسیان:

زنان باید در امور دین حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند

هرمزگان (پانا) - مدرس حوزه علمیه خواهران شهرستان پارسیان در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها گفت این بانوی گرامی الگوی نمونه همه زنان هستند و زنان باید پیرو آن حضرت باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
زنان باید در امور دین حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند

ساره حسین پور، استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با پانا گفت: «حضرت زینب سلام الله علیها در خاندان باکرامت حضرت علی (ع) چشم به جهان گشوده و رشد و پرورش یافته و به عنوان الگوی ما زنان در جامعه به همه معرفی شده است.»

وی در ادامه به ویژگی های حضرت زینب پرداخت و عنوان کرد: «حضرت زینب سلام علیها ویژگی های متعددی داشتند که در برخی موارد مانند: جمال، وقار، بضاعت به حضرت خدیجه کبری(س) و در حیا و عفت به حضرت زهرا(س) شباهت زیادی داشتند، اما از مهم ترین ویژگی های آن حضرت الگو بودنشان در صحرای کربلا است. آن جا که با دیدن این همه مصیبت گفتند: ما رایت الا جمیلا و همچنین زمانی که خاندان رسالت را به اسارت می بردند ایشان به عنوان حامی و پشتیبان تمام زنان و فرزندان خود را مقابل دشمن قرار می دادند.

حسین پور در پایان اظهار کرد: با برگزاری مراسم های مربوط به ولادت و گرامیداشت مقام حضرت زینب سلام الله علیها می توانیم بگوییم ایشان به عنوان الگوی نمونه همه ما زنان هستند و زنان باید پیرو آن حضرت باشند و در مسیر دین و ولایت پذیری از ایشان تبعیت کنند و در هر امور دین تابع حضرت زینب(س) باشند.

دانش آموز خبرنگار: سارا جمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار