مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو

پنچ هزار کودک فلسطینی به دست رژیم منفور صهیونیسم شهادت رسیده اند

اصفهان (پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : متاسفانه بیش از ۴۰ روز هست که دانش آموزان مسلمان غزه درگیر آسیب هایی به دست رژیم غاصب اسرائیل هستند و پنچ هزار کودک فلسطینی به دست رژیم منفور صهیونیسم شهادت رسیده اند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پنچ هزار کودک فلسطینی به دست رژیم منفور صهیونیسم شهادت رسیده اند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در‌گفتگو با پانا افزود :امروز اجتماع در کل کشور داره اتفاق میوفتد که در این اجتماع تمامی دانش آموزان و اولیاء آنها جمع شدند که ناراحتی خودشان رو به رژیم کودک کش اسرائیل نشان دهند .

رسول رمضانی در ادامه اظهار کرد: دل همه مردم ایران و جهان و مسلمان و غیر مسلمان از این جنایاتی که در غزه دارد اتفاق میوفتد ، بدرد آمده است.


مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان اصفهان گفت :امیدوارم همه دانش آموزان عزیز که دل هایشان پاک هست و خداوند انشاالله دعاهای آنها را مستجاب میکند ، دعا کنند این شرایطی که برای دانش آموزان و مردم غزه اتفاق افتاده منجر به پیروزی آنها و شکست اسرائیل و انشالله منجر به ظهور ولی عصر (عج ) شود .


بعد از این گفتگو محمد نمکی زاده رییس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان اظهار کرد : مسلما با توجه به بعد مسافتی که داریم بهترین کاری که میتوانیم برای مردم فلسطین و همه مظلومین جهان انجام بدهیم ، حمایت هست و پشتوانه آنها بودن و حماسه هایی اینگونه در کشورمون آفریدن ، نقش موثری برای حمایت از مردم غزه دارد و بگوییم کاری که انجام میدهید صحیح هست .
وی افزود : حمایت میکنیم و آنها ایثار می‌کنند ، حمایت میکنیم تا آنها استقامت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم کنند .
دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار