مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

خیران آذربایجان شرقی بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان در امر توسعه مدارس مشارکت داشته‌اند

مدرسه خیرساز ۴کلاسه طوبی روستای متنق شهرستان بستان‌آباد به بهره‌برداری رسید

بستان آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد خیران آذربایجان شرقی از سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه برای مشارکت در امر توسعه مدارس متعهد شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خیران آذربایجان شرقی بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان  در امر توسعه مدارس مشارکت داشته‌اند

مدرسه تمام خیرساز ۴کلاسه طوبی روستای متنق شهرستان بستان‌آباد در زیربنایی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای استفاده‌ ۸۹ دانش‌آموز با سرمایه‌گذاری خیر مدرسه‌ساز، علیرضا چاروقچی صبح امروز شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

مسعود سعادتی با قدردانی از حضور کریم مردانی‌ آذر، بزرگ خیر مدرسه‌ساز و مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم، این حضور گسترده را نشان از اهمیت موضوع مدرسه‌سازی و تعلیم و تربیت در بین مسئولان امر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات نوع‌دوستانه خیران آذربایجان شرقی در امر مدرسه‌سازی، گفت: خیران استان از سال ۱۴۰۱، بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه را برای مشارکت در امر توسعه مدارس متعهد شده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری؛ سه مدرسه شامل ۱۲کلاس درسی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط خیران شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسیده و دو مدرسه شامل سه کلاس درسی نیز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط دولت افتتاح شده است.

سعادتی خاطرنشان کرد: ۸ کلاس درس دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا پایان سال در اختیار دانش‌آموزان شهرستان بستان آباد قرار خواهد گرفت و طی سال آتی نیز ۱۸ کلاس تحویل آموزش و پرورش بستان آباد خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به طرح پیوند مسجد و مدرسه، گفت: با توجه به همجواری این مدرسه تازه افتتاح شده با مسجد، مدیر مدرسه ترتیبی اتخاذ کند تا نماز جماعت دانش آموزان در مسجد اقامه شود.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار