امضای ۲۳ تفاهمنامه و ۴ قرارداد در پایان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

تهران(پانا) - بیست و سه تفاهمنامه و چهار قراداد در روز پایانی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای ۲۳ تفاهمنامه و ۴ قرارداد در پایان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

به گزارش ایرنا امضای این تفاهمنامه ها و قراردادها بین شرکت های صنعت برق و مراکز علمی و پژوهشی برای همکاری در ساخت محصولات فنآورانه انجام شد.

تعدادی از شرکت های برق منطقه ای نیز تفاهمنامه هایی را با مراکز علمی به امضا رساندند.

همچنین، در مراسم پایانی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران محصولات دانش بنیان برترمعرفی شدند تا در صنعت مورد استفاده قرارگیرند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران که از بیست و سوم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرده بود تا ساعاتی دیگر به کار خود پایان خواهد داد.

پیشتر همایون حائری» در نشست خبری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره و فن‌بازار صنعت برق همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی برق ایران از ۲۳ تا ۲۶ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، گفته بود: این فن‌بازار محلی برای ارائه محصولات با پایه هوش مصنوعی برای رشد بیشتر صنعت برق کشورمان خواهد بود.

وی ادامه‌داد: برگزاری این فن بازار یک نقطه عطف در پیوند محکم‌تر دانشگاه و صنعت برق است که از دستاوردهای آن در جهت ارتقای صنعت برق استفاده خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار