قلعه‌نویی: هنگ‌کنگ در ضد حمله بسیار قوی است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت‌ هنگ‌کنگ تیم دفاع فشرده خیلی خوبی را انجام می‌دهد و در ضد حمله هم بسیار قوی هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی: هنگ‌کنگ در ضد حمله بسیار قوی است

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هنگ‌کنگ، اظهار داشت: باید از شیر بچه‌های تیم ملی نوجوانان تشکر ویژه کنم که با بازی‌های خوبشان حماسه آفریدند. حتی باخت آن‌ها (به انگلیس) نیز غیرتمندانه بود. از حسین عبدی و تک تک اعضای این تیم تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: به تیم هنگ‌کنگ خوش آمد می‌گویم. اندرسن مربی با تجربه‌ای است. درست است که این تیم در رنک ۱۵۰ جهان قرار دارد، اما در این چند سال روی تیم‌های پایه خوب سرمایه‌گذاری کردند. نمونه‌اش هم اینکه در بازی‌های آسیایی به جمع ۴ تیم رسیدند. این تیم دفاع فشرده خیلی خوبی را انجام می‌دهد. در ضد حمله هم بسیار قوی هستند. روی کاشته‌ها هم کار کرده‌اند. با آنالیزی که داشتیم این ۳-۲ مورد را متوجه شدیم. ۵ بازیکن دورگه و ۳ لژیونر دارند. ۲ نفر در سوپر لیگ چین و یک نفر در لیگ یک چین بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی گفت: تیمی دونده و با برنامه به خصوص در دفاع فشرده هستند. ما هم در این یکی دو ماه فقط دیروز، آن هم نصفه و نیمه توانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم. بازیکنان سپاهان، پرسپولیس و برخی لژیونرها را هم مجبور شدیم به خاطر خستگی در تمرین آخر کم کنیم. برنامه‌ای که از قبل تعیین شده بود انجام نشد و ضررش را تیم ملی دید، ولی باید با قدرت کار رسمی‌مان که از فردا شروع می‌شود را به نحو احسن و با کیفیت بالا انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی صریح کرد: خدا را شکر شرایط تیم ما خیلی خوب است. همه یکدل هستند. بزرگ‌ترهای تیم خیلی کمک می‌کنند. ان‌شاءالله فردا با یک نتیجه خوب استارت بزنیم. هم جام ملت‌ها و هم جام جهانی از فردا برای ما شروع می‌شود. باید این ۲ بازی را به چشم بازی‌های مهم ببینیم. با همه کیفیت و با همه وجود باید بازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار