اجرای طرح بینش مطهر ویژه دانش‌آموزان استان فارس

شیراز (پانا) - معاون اداری مالی سازمان دانش‌آموزی فارس از اجرای طرح بینش مطهر ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس سراسر فارس خبر داد و افزود در این طرح دانش‌آموزان در قالب جشنواره با آثار استاد شهید مطهری آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بینش مطهر ویژه دانش‌آموزان استان فارس

محمد امین کرم‌زاده در جلسه هم‌اندیشی روسای ازمان‌های دانش‌آموزی نواحی 4 گانه شهر شیراز که به میزبانی ناحیه 4 شیراز برگزار شده بود، با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد نظام فکری منسجم و ارتقا سطح شناخت و معرفت عمومی دانش‌آموزان عزیز طرح مطالعاتی مباحثاتی بینش مطهر ویژه دانش‌آموزان و علاقمندان در مدارس استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «امروز جوانان ما، دانشجویان ما، معلمان ما، کارگران ما اگر بخواهند در زمینه افکار اسلامی عمق پیدا کنند و پاسخ سوالات خود را پیدا نمایند، باید به کتاب‌های شهید مطهری مراجعه کنند» گفت: امروزه با توجه به شبهاتی که در جامعه وجود دارد و بازبینی در نحوه و چگونگی آموزش معارف دینی، امری اجتناب ناپذیر است که تا حد زیادی در طرح مطالعاتی بینش مطهر مدنظر قرار گرفته است.

کرم‌زاده، تاکید کرد: مجموعه آثار شهید مطهری با توجه به ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که داراست، مورد توصیه و تاکید صاحبنظران است و همین امر ضرورت مطالعه این آثار را تبیین می کند.

مرکز نشر آثار و اندیشه‌های شهید مطهری کتب این استاد گرانقدر را ویژه نوجوانان گرد‌آوری کرده است که دانش‌آموزان در این آثار با اندیشه‌های استاد شهید مطهری در کتاب‌های بینش مطهر، آزادی انسان، خدا در زندگی انسان، نهضت حسینی، سیره نبوی، آزادی بندگی، آشنا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار