معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

درخشش دبیران البرزی در هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری کشور

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز از درخشش دبیران متوسطه اول این استان در هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیران البرزی در هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری کشور

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امروزه نیاز به افراد متفکر، پرسشگر و خلاق در علوم و فنون مختلف، روز به روز در حال افزایش است که به منظور بهبود فرآیند یاددهی- یادگیری لازم است تا برنامه‌های نوین جایگزین برنامه‌های درسی سنتی شود و نظر به اهمیت و ضرورت نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در دوره متوسطه اول و مستندسازی دستاوردهای آن، هفتمین جشنواره نوآوری در فریند آموزش یادگیری برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی این دوره از جشنواره کیفیت بخشی به فرآیند آموزش تلفیقی مبتنی بر برنامه درسی ملی در بین معلمان بود که تقویت فعالیت‌های علمی و مهارتی در دبیران به صورت خلاقانه و کاوشگرانه، شناسایی و تحریک استعدادها و مهارت‌های طراحی و تغییر رویکردهای حافظه محوری به مهارت و دست ورزی را به دنبال داشته است.

الماسی ادامه داد: ۵۸ نفر از دبیران متوسطه اول مدارس استان البرز با راهیابی به مرحله کشوری به ارائه آثار خود پرداختند و در نهایت محمدحسن قدسی و سید مرتضی حسینی در محور کارگاه کار و فناوری رتبه اول را به خود اختصاص دادند. همچنین مرتضی سیروس و بهمن عباسپور در محور آزمایشگاه علوم تجربی، کیمیا مهری و فائزه نظری در محور آزمایشگاه ریاضی و شهلا امامی و مریم هاشمی در محور دست سازه ریاضی، موفق به کسب رتبه دوم در سطح کشور شدند.

قابل ذکر است با توجه به تحولات جهانی در زمینه آموزش، هر ساله نهاد آموزش و پرورش کشور بر آن است تا از طریق برگزاری جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری، تحولی بزرگ در شیوه آموزش به دانش آموزان ایجاد نماید.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار