مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرعنوان کرد:

کمک به بازسازی عتبات عالیات درآموزش و پرورش یک حرکت تربیتی و فرهنگی است

اسلامشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردرنشست ستاد مردمی عملیات بازسازی حرمین شریفین، کمک به بازسازی عتبات عالیات درآموزش و پرورش را یک حرکت تربیتی و فرهنگی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک به بازسازی عتبات عالیات درآموزش و پرورش یک حرکت تربیتی  و فرهنگی است

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری نشست ستاد مردمی عملیات بازسازی حرمین شریفین که در نمازخانه اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های مدیران و خیرین در رابطه با پروژه مهر ۱۴۰۲اظهار کرد: در راستای توجه به امر بازسازی عتبات عالیات میتوان از ظرفیت‌های دانش‌آموزان، انجمن‌اولیا و مربیان و مردم استفاده کرد و مردم ما دربسیاری حرکت‌ها در رابطه با اءمه معصومین(ع) نشان دادند که پای کار هستند و توجه به بازسازی عتبات عالیات در آموزش و پرورش یک فعالیت تربیتی و فرهنگی است.

سپس حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد:اهل‌بیت‌(ع)نمایندگان مطلق خداوند متعال در روی زمین هستند و ما به آنها نیاز داربم و این بزرگان هم از روی کرامت همگان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

در بخش دیگری از برنامه حجت‌الاسلام حبیب سراقی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات جنوب استان تهران هم تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلامشهر از سال ۸۲با حمایت مردمی، عملیات عمرانی و بازسازی بین‌الحرمین و سایرحرمین شریف را انجام داده است و با نذورات مردمی طرح بازسازی،حرم‌های امام حسبن(ع) و شبستان حضرت زینب(س)را به مساحت۱۳۵۰۰۰ مترمربع در حال اجرا دارد.

در این برنامه که کارشناسان واحدهای آموزش و پرورش اسلامشهر و مدیران واحدهای آموزشی حضور داشتند، پرچم حرم امام حسین (ع) در میان حاضران گردانده شد .

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار